FANDOM

踢爆1 - 蕭若元:我首創長篇武俠劇《天蠶變》(又抽麥當雄的水)编辑

蕭若元:我首創長篇武俠劇《天蠶變》(又抽麥當雄的水)

踢爆: ●1976年06月28日《書劍恩仇錄》(60集)(鄭少秋,任達華,石修) ●1978年05月13日《倚天屠龙記》( 鄭少秋,汪明荃,趙雅芝,夏雨,石堅) ●1978年09月03日《楚留香》(鄭少秋,趙雅芝,汪明荃)(65集)主题曲郑少秋主唱 ●1979年7月9日─9月28日《天蠶變》(天蠶變也是左抄右抄的—倚天的張無忌為主)

咪傻啦,香港劇本邊有原創的?老叔父講,都係左抄右抄,仲過癮過改編,因為唔使負責。

老叔父講,"天蠶變"應該麥當雄的橋。和麥當雄合作,冇人敢話D劇不是麥當雄創作的。而家麥當雄長期唔係香港,腦消猛抽水。

"天蠶變"係集體創作(左抄右抄),主編劇叫楊基,係麥當雄子第兵。黃鷹係模仿古龍的武俠小說作者,麥當雄改編黃鷹的"沈勝衣"(1977),開始用黃鷹。 我未睇過"天蠶變",老叔父未睇過"天蠶變"小說,估計事後由黃鷹改寫。抄上抄。係咪蕭若元原創,大家諗下啦!

踢爆2 - 香港無可能拍恐怖片(thriller),因為音响未掂,王晶都唔識!编辑

蕭若元:香港無可能拍恐怖片(thriller),因為音响未掂,王晶都唔識!

踢爆: 蕭若元語無倫次,痴咗線,香港恐怖片(thriller)存在咗幾廿年。 (行內人糾正:thriller應為震悚片)

內行人講,蕭若元唔多識分片種及潮流,thriller應該包括西片的心理震悚元素。冇錯,七十年代前港產恐怖片,多指鬼片,少D心理震悚元素。但新浪潮章國明等人於七十年代在電視台早己拍過"幻海奇情"等thriller。

蕭若元後生時唔係影視愛好友,唔多識影視潮流----真嫁,佢係故事佬情節佬,唔係影視愛好友。臨老扮專家,兇D靚仔,"香港無可能拍恐怖片(thriller),因為音响未掂"都講得出。

相信當時面前的梁x祥暈得一陣陣,梁x祥識嘢多過腦消。蕭若元呢個"行內老叔父"原來係二打六,有人講過,行內唔等於內行。 人網啱啱出咗一欄講余允抗的"兇榜","兇榜"就係一出thriller。

踢爆3 - "塘西故事"監監制劉嘉豪係我徒弟。编辑

蕭若元:"塘西故事"監監制劉嘉豪係我徒弟。

踢爆: 劉嘉豪係編導,唔係編劇。腦消1976年以新聞部職員身份幫麥當雄度嘢前,劉嘉豪已升為PD(初級編導),電視資歴(戲劇組)高過腦消。

踢爆4 - 鮑起靜得金像獎,腦消就吹當年由佢推薦入麗的。编辑

蕭若元:鮑起靜得金像獎,腦消就吹當年由佢推薦入麗的。

踢爆: 鮑起靜入行十一年,當年成棚左派人士係麗的。

老叔父講,鮑起靜係咪由老消介紹入RTV,無人知,除非問當事人。但RTV自張清(粵語片小生,1975年前任RTV戲劇組經理,相等於製作總監,頂爺係鍾啓文)時代,就有大批電影左派人士在台做嘢。

編劇有陳雲(前左派導演),黃超(從大陸來港的廣州文藝界人士),靚女程潔茵(左報小說家) 等,其中最猛的是前長凰新導演李兆熊(李晨風之子),阿麥做過佢PA。

演員組大慨亦有不少左派人士。鮑起靜處女作是長凰新影片「虎口拔牙」(1969),担正是《三個十七歲》(1972),「虎口拔牙」男主角江龍亦於1977年入RTV當編審,成棚左派人士兼舊同事係RTV,使唔使由港大佬老消介紹入 RTV先?

最唔好的地方是,蕭若元的口吻,鮑起靜好似由佢蕭若元提拔而起的,佢應該講,當時就揾鮑起靜入黎幫手,從影十一年做過十几片女主角仲使人提拔? (任电視台任配角)查記錄, 鮑起靜入RTV演劇是1980年的《大地恩情》, 李兆熊監制,蕭若元策劃。蕭若元唔理制作的,咁由邊個介紹鮑起靜入RTV,大家諗啦。

關於鮑起靜, 老叔父仲有嘢講。話蕭若元自吹「提拔」鮑起靜唔仆街,不該者係蕭若元無阻止長毛乘機抽左派人士的水。長毛好似話:當時四人幫倒台,左派人士無得撈,好在有消生咁好心的人…..(大意)。

蕭若元真仆街,捧自己的說話,天花龍凰。踩人的話(由自己而起,尤其是踩老共的話),則粒聲唔出,道德勇氣近乎零。蕭若元應該好知道當時環境。

老叔父講,長毛生裝白造。 第一,左派電影界人士唔掂應該係1968年暴動之後的事,而唔係1976年四人幫倒台之後。 第二,鮑起靜入RTV大概係1979年左右,環境相差十年。 第三,鮑起靜當時唔係好唔掂,佢老公(第二任)方平當時己係電影監製。方平公認係電影界八爪魚式人物,佢老婆需要蕭若元關照?蕭若元講嘢前都要照顧一下人地的感受。 第四,鮑起靜係《大地恩情》入面,配角啫。 另外長毛講鳳新小生江漢(1939--),年紀大咗,當然要轉形,同四人幫倒台應該無關係掛。

踢爆5 - (前武俠小說作家)黃鷹係我徒弟!编辑

蕭若元:(前武俠小說作家)黃鷹係我徒弟!

踢爆: 黃鷹自己唔識寫劇本(應該係度橋段),都掛過(電視)編劇銜頭。黃鷹早過腦消做電影編劇同監制(好雞個隻,因借貴利拍片失利被追毆後病死)。

老叔父講,全行都知蕭若元係度嘢佬,唔係編劇(指寫劇本),所以係電視上面,未見過蕭若元打編劇名的。講開,黃鷹又係唔識寫劇本的。

黃鷹又係佢徒弟? 老叔父講,蕭若元有D心理變態,同佢一齊做嘢,under佢嘅,都話係佢徒弟。

踢爆6 - (名編劇)陳文強係我最乜乜最物物(指長篇劇)的徒弟。编辑

蕭若元:(名編劇)陳文強係我最乜乜最物物(指長篇劇)的徒弟。

踢爆: 陳文強出身港台,係電視生涯中,同腦消冇淵源。陳文強攞電影編劇金像獎時,腦消剛開始重新partner阿麦撈電影。腦消本人未係電影編劇獎項中提過名(指單個人提名),地位低過陳文強。

香港人網真相